09 prosince 2008

Z předvánoční korespondence

Inspirován mírou spontánnosti otázek kladených v televizních debatách Vladimira Vladimiroviče Putina, i já jsem se rozhodl poskytnout čtenářům Jiného práva neméně spontánní výběr ze své předvánoční emailové korespondence. Měl by být oporou a majákem při výběru dárků pro nadcházející svátky konzumu.

Jak známo, ve světě existují země, kde zítra znamená včera. V těchto zemích, posunutých na východ a často blízkých polárnímu kruhu, je Ježíšek (Děda Mráz/Santa Claus – nehodící se škrtněte*) v předstihu. Zatímco tedy konzervativní kontinentální Evropa na své dárkové donašeče ještě čeká, někde už mají naděleno. Právě z těchto zemí přišlo několik reakcí, z nichž pro vás vybírám předvánoční postřehy:

„Moje bábuška je bývalá prokurátorka (ale jinak hodná ženská). Je již stará, s počítačem nepracuje. K vánocům jsem ji daroval Jiné právo Offline. Velice jí to potěšilo a na Štěpána ho již měla přečtené. Nad některými příspěvky se smála tolik, že se jí uvolnila protéza. Říkala, že tak se naposledy nasmála před čtyřiceti lety, když jim oblastní prokuratura v Leningradě zaslala na vědomí text Závěrečného aktu Helsinské konference spolu s memorandem vlády SSSR ke stavu dodržování lidských práv v trestním řízení.“
Vasil, 36 let, právník Centrální správy hřbitovů

„Offline je můj osud. Offline je můj osud.
Offline je všecko, co neznal jsem dosud.
Offline je první a poslední můj hřích,
nepoznat Offline, nevěděl bych.

Offline je motýl. Offline je včela.
Offline je růže, hozená do kostela.
Offline je všecko, všecicko vědění dáno v plen.
Offline je rozum, který mi byl k Vánocům nadělen!“
Viktor Viktorovič Biskoupek, 45 let, soudní exekutor

„A vodkud si jako myslíte, že to všechno mám … ?“
Právník roku 2008

„Manžel byl v poslední době zádumčivý a duchem nepřítomný. To se bohužel negativně projevilo na kvalitě našeho intimního soužití. Již jsem to v sobě nemohla dusit a před svátky jsem se ho zeptala, co jej trápí. Tehdy nic neřekl; pod stromečkem jsem však objevila Jiné právo Offline. Pochopila jsem. Nyní manželovi před vstupem do manželského lože předčítám vybrané příspěvky. Největšího úspěchu dosahuji s rozbory diskurzivní teorie. Výsledek je nepopsatelný; je to jako tenkrát poprvé. Bravo, Jiné právo Offline!"
Bezejmená podniková právnička, 38 let

"Dlouho jsem Jinému právu nedůvěřoval. Přispěvatelé nejenom že nemají víru v jediného vykupitele, ale většina z nich jsou ubozí jedináčci s univerzitním diplomem z pouze jediného oboru. Někteří svého jedináčka dokonce ani nemají z jediné české univerzity, kde studuje elita vzdělanců této planety. Nicméně poté, co jsem k vánocům dostal Jiné právo Offline, pochopil jsem, že víru mají! Připravuji proto sérii fotografií s touto publikací, kterou umístím na svoje jediné a pravé internetové stránky, včetně popisků ve všech indoevropských jazycích."
Henry Mellow, B. A. Hons et M. A. et Ph.D. et FBE et OSHL

A co Vy? Již máte nakoupeny skutečně VŠECHNY vánoční dárky?

4 komentáře:

Honza Pechman řekl(a)...

michale,

tvůj post mě silně připomíná povídku Jaroslava Haška Smutný osud vynálezce, kdy byl podobným způsobem inzerován břišní pás proti vrozenému kretenismu, zděděnému idiotismu a náhlému zblbnutí, přivoděného nezřízeným životem. Má jiné právo offline podobné účinky :-)?

Michal Bobek řekl(a)...

Tak ten kousek od Haška si budu muset přečíst. O blahodárných účincích JP Offline nicméně nelze pochybovat ...

Koukám, že se pilně učíš na zkoušky ... ;-)

Vlkýš řekl(a)...

Jiné právo Offline je jednoduchá kniha, která vás snadno a ve velmi krátké době zbaví stresu, napětí či dalších neduhů!


Jiné právo Offline - kuchyňský robot

* malý a kompaktní
* pro sekání masa, zeleniny, ořechů, čokolády, ovoce atd.
* pryžové protiskluzové podložky
* 350ml mísa
* bezpečnostní pojistka
* nastavení 2 různých rychlostí
* vibrační funkce

Vaše cena: 350,00 Kč
...

Anonymní řekl(a)...

Už na podzim jsem v knihovně prosadil, že jej koupí, koupili rovnou dva výtisky. Do dnešního dne je tam evidovaná jediná výpůjčka, a to ta moje. :-)

Na vině je zřejmě grafická úprava přebalu, doporučoval bych justici trochu popularizovat:
http://www.greghornjudge.com/images/Large/4%20Magazine%20art/She-Hulk_Shehulk_blind_lady_justice.jpg

...vyfotit Victorii Justice...

...přiblížit i čtenářkám (justice jako Justice)...
http://www.realitywanted.com/newsitem/1109-interview-with-american-gladiator-justice-smith

nebo nějak ozvláštnit:-)
http://bkmarcus.com/blog/images/symbols/LibertyLovesJustice.jpg